За АЗТУЕС
Основахме Асоциацията на завършилите ТУЕС през 2014 с идеята да обединим общността на всички завършили и настоящи ученици на ТУЕС, преподаватели и приятели на училището, като канализираме усилия, енергия и средства в образование, кариера и информираност за ТУЕС.
След над 6 години активна дейност, АЗТУЕС вече наброява над 1 100 членове и се превърна във важна и неразделна част от ТУЕС и ТУЕС общността като двигател и партньор в редица ключови събития и проекти в полза на училището. Ставаме все по-разпознаваеми и устойчиви, градим партньорства с бизнеса и фокусираме усилията си върху развитието на ТУЕС и неговите ученици.
Станете част от новия Управителен съвет на АЗТУЕС
АЗТУЕС е неправителствена организация в обществена полза, която се управлява от 5-членен Управителен съвет (УС) с мандат от 3 години. Тази година ни предстои избор на нов УС, който да направлява Асоциацията в следващите 3 години (2021-2023).
Ако имате времето и желанието да споделите опита и визията си с нас в името на една силна ТУЕС общност, може да се кандидатирате за член на УС, като ни пишете на [email protected]. Изборът на УС ще се проведе по време на годишното Общо събрание на Асоциацията на 24 юни. За участие в Управителния съвет могат да бъдат избирани само пълноправни членове на АЗТУЕС – ТУЕС алумни, които са членове на организацията. С ролята на УС може да се запознаете по-подробно и в Устава на АЗТУЕС.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас на [email protected].
Очакваме вашите кандидатури на [email protected]!
Защо да кандидатствате?
В Управителния съвет на Асоциацията ще можете да използвате своя опит, знания, умения и контакти, за да допринесете за преодоляване на проблеми, развитие на стратегически проекти и утвърждаването на ТУЕС като най-добрoто ИТ училище в България.
С какво може да допринесете?
АЗТУЕС има портфолио от редица активни проекти, които имат важна роля за ТУЕС и общността. Важно е да има приемственост и тези проекти да продължат, но разчитаме на новия УС да внесе свеж поглед и нови перспективи за разгръщане на настоящите проекти и развитие на нови такива.
Разбира се, за да бъде устойчиво разгръщането на програмната дейност на Асоциацията е важно да се търсят варианти за по-устойчиво финансиране на проектите чрез по-дългосрочни партньорства с бизнеса, институционална подкрепа, индивидуални дарения и не само.
Еднa от целите ни е също да привличаме все повече завършили туесари като членове на АЗТУЕС. Радваме се, че наброяваме вече над 1 100 членове, но при 2 846 алумни се целим и по-високо. Колкото повече туесари привлечем към Асоциацията, толкова повече ресурси можем да канализираме в полза на ТУЕС, като винаги стои и предизвикателството да ангажираме членовете си да са активни в полза на ТУЕС общността.
Ще е ценно да имаме и опитен поглед и съдействие за ИТ решения за нуждите на АЗТУЕС и ТУЕС. Онлайн платформата на АЗУТЕС е в своята бета версия и се нуждае от доброволчески екип и визия за своето развитие. Самото училище се изправя пред все по-комплексна организация на учебния процес. Управлението на големия брой преподаватели, дипломни ръководители и компании, които вземат ученици на практика, както и процесите свързани с тях са предизвикателство, което може да бъде улеснено с правилните инструменти и автоматизация.
И на последно място, но не по значение, една от ролите на Управителния съвет на АЗТУЕС е да бъде активен партньор на ръководството на ТУЕС и да го подкрепя в стратегическите му проекти и предизвикателства, включително и за актуалните нужди на учебния процес – преподаватели, ментори, дипломни ръководители, материална база. Особено в контекста на текущия ремонт на сградата, ще има място за разгръщане на идеи за обновени и модернизирани кабинети и лаборатории, за което ще е нужна допълнителна подкрепа.
Ако се припознавате в едно или повече от описаните предизвикателства и мислите, че можете да ни помогнете в следващите 3 години, ще се радваме да се кандидатирате за член на Управителния съвет на АЗТУЕС на [email protected].
Коментари