За АЗТУЕС
Асоциацията на завършилите ТУЕС (АЗТУЕС) е разрастваща се мрежа, която обединява общността на едно от най-добрите средни ИТ училища в България – Технологично училище “Електронни системи” (ТУЕС) към Технически университет – София. АЗТУЕС стартира активно работа през 2015, като към 2020 вече обединява над 1000 членове и е изградила финансова устойчивост, базирана на голямо портфолио от партньорства с компании от ИКТ сектора и активна общност от дарители. Фокусира се главно върху развитието на ТУЕС като образователна институция, канализирайки подкрепата на завършилите и ИКТ бизнеса в разнообразни проекти в полза на училището.
АЗТУЕС се ръководи от 5-членен Управителен съвет, като реализира дейността си благодарение на постоянен екип от двама души и множество доброволци сред завършилите и настоящите ученици на ТУЕС.
Изпълнителен директор – профил
В момента Асоциацията търси своя нов изпълнителен директор (ИД). Неговата роля е да представлява и ръководи АЗТУЕС, като е отговорен директно пред Управителния й съвет (УС). Основното предизвикателство пред новия ИД е постигане на устойчив модел на работа на бързо разрастващата се като мащаб и дейности организация.
Отговорности и задължения
Стратегическа визия и планиране:
- – работи съвместно с УС за формулиране на дългосрочната стратегия за развитието на организацията;
- – подготвя годишен план за дейността и целите на Асоциацията в сътрудничество с УС и ръководството на ТУЕС.
Фондонабиране и работа със спонсори и дарители:
- – отговаря за формулирането и изпълнението на стратегия за осигуряване на необходимия финансов ресурс за АЗТУЕС чрез дарения, корпоративни спонсорства и други източници;
- – поддържа контакт с корпоративните спонсори и партньори на Асоциацията, като се стреми постоянно да разширява кръга от компании, подкрепящи АЗТУЕС – осъществява срещи и преговори с настоящи и потенциални корпоративни спонсори;
- – планира и координира дарителските кампании към членовете на АЗТУЕС и търси подход за привличане на повече и по-устойчиви дарения.
Оперативно управление:
- – организира и извършва оперативната дейност на Асоциацията, като координира работата си с УС;
- – управлява екипа на АЗТУЕС като отговаря за техния подбор и наемане, освобождаване, възнаграждение, професионално развитие и израстване; отговаря за създаването на позитивна и конструктивна работна среда.
- – отговаря за подготвянето на всички необходими по закон отчети, както и доклади за УС и Общото събрание на сдружението; отговаря за спазването на всички изисквания по закон при извършване на дейността на сдружението; налага и съблюдава финансов контрол и установява процеси, които да гарантират спазването на закона, прозрачност и отчетност в изразходването на ресурсите на сдружението;
- – предлага и управлява бюджет в сътрудничество с УС и с одобрението на Общото събрание на сдружението;
- – съдейства активно на УС при организацията на ежегодното Общо събрание на АЗТУЕС;
- – координира поддържането на регистър с членовете на Асоциацията и управлението на онлайн платформата на АЗТУЕС;
Планиране и управление на проекти:
- – координира реализацията и развитието на ключовите ТУЕС събития (Hack TUES, TUES Fest, TUES BattleBots) и доброволческите екипи, отговорни за реализацията им;
- – координира реализацията на ежегодната среща на випуските – TUES Reunion;
- – съдейства на ТУЕС ръководството в координацията на извънкласни инициативи в училището с подкрепа от страна на бизнеса и завършилите.
Връзки с ТУЕС и обществеността
- – управлява комуникационните канали на АЗТУЕС (Facebook, LinkedIn, имейл дайджест към членовете) и следи за споделянето на релевантна информация за дейността на Асоциацията;
- – полага системни усилия за привличане на завършилите училището като членове на Асоциацията;
- – поддържа контакт с ръководството, учителите, настоящите и завършилите ученици на ТУЕС;
- – служи за лице на АЗТУЕС при обществени прояви и официално представлява Асоциацията.
Изисквания за квалификация и компетенции
Минимум Бакалавърска степен, като Магистърска степен е за предпочитане
Организационни умения:
- – отлични организационни и административни умения;
- – умение да задава ясни приоритети, методично да следва изпълнението на поставени цели, да делегира и да направлява други хора в изпълнението на задачи;
- – опит в работа с хора и работа в екип;
- – опит в мобилизирането, мотивирането и ръководенето на доброволци;
- – опит в организацията и координацията на събития и мероприятия с голям брой участници.
Комуникативни умения, опит във фондонабиране:
- – бизнес култура за провеждане на успешни преговори и срещи с корпоративни и индивидуални партньори;
- – опит в набирането на средства чрез дарители и готовност за работа както с индивидуални, така и с корпоративни дарители;
- – силни способности за развитие на мрежа от контакти и създаване на нови познанства;
- – отлични комуникационни и презентационни умения, умее да комуникира дадена идея ясно, точно и структурирано с широк кръг от хора;
- – английски език и висока компютърна грамотност с офис пакети (текстообработка, презентации, електронни таблици);
- – висока писмена култура на български език.
Предлагаме
- – интересна и динамична работа с кауза;
- – свобода за изява и реализация на собствени идеи и визия;
- – възможност за развитие на широка професионална мрежа в ИТ сектора;
- – ръководна позиция в перспективна организация.
Кандидатстване
Очакваме кандидатите с интерес към позицията да изпратят автобиография и мотивационно писмо на [email protected] в срок до 07.09.2020г.
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.
Коментари